Loading

Mirai Nikki - Gasai Yuno - Real Action Heroes  (#603) - 1/6 (Medicom Toy)Mirai Nikki - Gasai Yuno - Real Action Heroes (#603) - 1/6 (Medicom Toy)¥ Comprar¥ Comprar

Mirai Nikki - Gasai Yuno - Real Action Heroes  (#603) - 1/6 (Medicom Toy)
Categoría
Clasificación/es
Personaje/s
Material/es
Escala & Dimensiones
1/6  H=300mm (11.7in, 1:1=1.8m)
Fecha de lanzamiento
04/2013 As Standard
Precio
Japonés74,264 hits • 243 comentarios40 favoritos

Comprar

Comentarios243

rurukaHace 1 mes#79386405Just checked mandarake and one was put up within the last 72 hours.. for 24,000 yen (¡□¡) it's already gone... so depressing
Are you for real? I literally just checked last night on there and it was still sold out already
Hace 1 mes
Just checked mandarake and one was put up within the last 72 hours.. for 24,000 yen (¡□¡) it's already gone... so depressing
Hace 1 mes
gatodecascabelHace 1 mes#79354297I've seen him doing that at least 2 times...At some point he just erases the ad and after a time he'll put it again. I even tried to buy from him using a proxy, but he doesn't want to. I don't know why... It was super hard to find services that send from his country to others.
He (or her, I don't really know) has such a rare figure that sells for a lot of money nowadays and doesn't seem to be that interested in selling her despite having an ad up. The ad has been up for like 3 months for now, which is quite rare... I mean, it is his item and all, but he can put it on pages from his country if he doesn't want to sell it to outsiders haha I feel that he's just laughing at us.
Btw, some posts have dissapeared? haha

The next year Mirai nikki's anime will be 10 years old. Hope we get something. It'd be amazing to have an scale figure from good smile company of Yuno.

I’m hoping that they do release something for its 10 year anniversary too. Then we can finally stop hounding the 10 people in the world that have this figure and just buy our own lol but yeah I’m not sure why he won’t sell it to anyone else either. I’ve reached out to him before but no response at all
Hace 1 mes
Lol my comments were deleted this site trigger me sometimes they weren’t even nasty. Talk about delicate flowers much
Hace 1 mes
I've seen him doing that at least 2 times...At some point he just erases the ad and after a time he'll put it again. I even tried to buy from him using a proxy, but he doesn't want to. I don't know why... It was super hard to find services that send from his country to others.
He (or her, I don't really know) has such a rare figure that sells for a lot of money nowadays and doesn't seem to be that interested in selling her despite having an ad up. The ad has been up for like 3 months for now, which is quite rare... I mean, it is his item and all, but he can put it on pages from his country if he doesn't want to sell it to outsiders haha I feel that he's just laughing at us.

Btw, some posts have dissapeared? haha

The next year Mirai nikki's anime will be 10 years old. Hope we get something. It'd be amazing to have an scale figure from good smile company of Yuno.

Aleman720Hace 1 mes#79353302How long have they been doing this?
Hace 1 mes
HaruKazeHace 3 meses#77706459There's a person selling her on here, however; they continuously refuse to do international shipping or sell her outside their region. They are only willing to do national shipping and are very adamant about it. Basically, whoever lives in their country or are local only.
(I believe they are the same person that was selling her on eBay, a few years back doing the same thing. I know for a fact, they never sold her they just shut down the listing of their own volition.)
They will outright refuse you, no matter how much you offer even for the international shipping price only.
They for some odd reason do not respond to PMs but rather post/reply on your mfc page instead.
Just an FYI to everyone.
At this point, they might be doing it for any form of attention (maybe they don't really have her or aren't planning to sell her at all, for said attention) because it makes absolutely no sense they have been trying to sell her on sites that are obviously global. Yet they refuse to sell/ship her out of their country for any amount you will offer.
Please be aware of this.

How long have they been doing this?
Hace 1 mes
if anyone has it im looking to buy!
im in the usa but anywhere is fine
Hace 1 mes
Well, knowing that not so long ago one sold for 1750USD it'd be really hard to find her at a decent price. The second hand market is everyday more expensive, lmao. Now people tend to search for the stuff before putting it on sale and seeing the coments here doesn't do any well for the collectors. People may thing that they have suuuch an amazing piece and try to sell it for the most they could. I don't blame them, I'd do the same if I were them, but omg. So sad that I had no money when she released.




BTW... I'm looking to buy her on Europe or willing to exchange for any of my stuff.
Hace 2 meses
BestGirlRiasHace 2 meses#77874235I’ll 1 up this offer $1500 AUD a used car or yuno rah?? Yuno rah get your priorities straight my dude


Lol, idk if I’d pay that. I just don’t think she’s worth that much.I say this knowing there’s the possibility I would if put under pressure. I’m sure we’ll all get her one day for an ok price!
Hace 2 meses
BooLpRiMeHace 2 meses#77874135I’ve wanted her for a while. Not willing to pay an absurd amount. Idk why people are paying used car prices. I was a dumb middle schooler with no money when she first came out lol. I’d be willing to spend like $400 max and include rare figures in that deal, but anything more than that seems a little absurd. If we wait long enough and stay diligent, I’m sure we’ll all get our holy grail some day! I’ll 1 up this offer $1500 AUD a used car or yuno rah?? Yuno rah get your priorities straight my dude
Hace 2 meses