xCommandoxCommando n/a

Acerca de mí

Currently depriving myself off all unnecessary things. Saving for 1/1 Ruri!
http://s1.tsuki-board.net/image/Otakyun1482846985.jpeg
Halp.

Ver másBlog (9)

Comentarios (198)

0Hace 1 mesChloe-tsundereChloe-tsundere The louise otaku
xCommando (Hace 1 mes) #20045491Customs are lameee. >: Yea its probably dhl, they only give one option when its going international but for small stuff its not expensive at all. I used to buy figures from there but they randomly got super expensive at some point.

Its why i like SAHRA wventho they dont declare lower value, they gove shipping estimations beforehand.. you pay right away too.. way easier to decide if its ok or not.
DHL here sucks so i avoid them since sometimes they dont even ring the doorbell :/ nor leave a note i had one package get send back so i go by ems or SAL unless its a huge difference..

That way i get postnl :) andmy fav mailman.

Yeah here everything over 22 euros.. customs :/ sigh.. i dont mind taxes tbh but they charge a ridiculous and unnecessary extra "handling fee" -_-

I never bought from amazon.. maybe once yeah for ZnT weiss schwarz cards :)

Im now about to place an order but still debatting whether to do it or not ^^" or to switch items..
And i saw a nice mio isurugui tapestry but ofc doesnt fit sal thus expensive -_-
0Hace 1 mesChloe-tsundereChloe-tsundere The louise otaku
xCommando (Hace 1 mes) #20045310:O No! I love artbooks though, especially of favorite series. I just found it on amazon.jp and ordered it! :D

Awesome yeah you dont have the customs issue like me haha otherwise id prob go for brandnew too :)

Did you go by ems/fast shipping? I went for sal so prob arrives this week
0Hace 1 mesChloe-tsundereChloe-tsundere The louise otaku
Have you seen the ZnT F artbook? So pretty! I ordered one from manda :) quite expensive but will be worth it for sure ^_^

3200 yen on manda, umeda has one if you want it too or preorder it new (i bought manda cause of devalue)
0Hace 1 mes (Hace 1 mes)Chloe-tsundereChloe-tsundere The louise otaku
xCommando (Hace 1 mes) #19407803I gotta stay away from the pillows man haha. :3 I might end up buying the gothic and strawberry Louise soon thoughhh but ugh. D: I've just been so lazy about organizing my room lately. ;-;

Shes rising and getting rare so id buy the strawberry louise asap if i were you....
Atm there are 2 onmanda for 9k unopened, posted em below the entry

Ahh you wont buy the pillow? I havent seen it for a long time tho but eventually it pops up again maybe at a better price too
0Hace 1 mesChloe-tsundereChloe-tsundere The louise otaku
[ext link ]

I recall you wanted this one badly, not sure tho :) its 9480 yen on surugaya

Ver más comentarios

xCommando

Detalles

Ver másHistorial

Ver másImágenes (465)

ascii_media_works ore_no_imouto_ga_konna_ni_kawaii_wake_ga_nai abe_masato gokou_ruri fushimi_tsukasa kanzaki_hiro orca_toysmilestone queented sprite ao_no_kanata_no_four_rhythm arisaka_mashiro pon_(toto_tatta)

Ver másImágenes favoritas (488)

boku_wa_tomodachi_ga_sukunai max_factory media_factory yoshi hirasaka_yomi takayama_maria buriki

Ver másFavoritos (8)

Ver másAmigos/as (17)

Ver másClubs (14)